დამრიგებლის
მოსწავლეზე დაკვირვება
კითხვარი
მოსწავლეს
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
მოსწავლის სახელი
და გვარი
|
ავიწყდება სასწავლო
ნივთები
|
აგვიანებს გაკვეთილებზე
|
სისტემატიურად
აცდენს გაკვეთილებს
|
იცავს სკოლის
შინაგანაწესს
|
|
1
|
ბითაძე თენგიზი
|
||||
2
|
ბიჭიკაშვილი
თამუნა
|
||||
3
|
გობოზაშვილი
ზურაბი
|
||||
4
|
გრიგალაშვილი
ლალი
|
||||
5
|
გრიგალაშვილი
ნანი
|
||||
6
|
კაჭარავა სოფიკო
|
||||
7
|
კალოშვილი გიორგი
|
||||
8
|
კურტანიძე მარიამი
|
||||
9
|
ლომიძე მარიამი
|
||||
10
|
ლომიძე ნიკა
|
||||
11
|
ლომიძე თამაზი
|
||||
12
|
მჭედლიძე თამილა
|
||||
13
|
ნადირაშვილი
საბა
|
||||
14
|
ნოზაძე ლევანი
|
||||
15
|
ნოზაძე შოთა
|
||||
16
|
ნოზაძე საბა
|
||||
17
|
რომაშვილი გიორგი
|
||||
18
|
ტალახაძე ნინო
|
||||
19
|
ქიტიაშვილი
თინათინ
|
||||
20
|
ღამბაშიძე ბაქარი
|
||||
21
|
ჩადუნელი ანა
|
||||
22
|
ცუცქირიძე ვაჟა
|
||||
23
|
ცუცქირიძე დიმიტრი
|
ანკეტირება
მოსწავლეთა
მიდრეკილებების.ოცნებების,უნარების უკეთ გაგების მიზნით შევადგინე კითხვარები მშობლებისთვის
და ბავშვებისთვის.ამ ანკეტამ საშუალება მომცა სხვა კუთხიდან დამენახა მოსწავლე.ერთია
როგორ ვხედავ მე მას,მეორე-როგორად მიაჩნია ის მშობელს და სულ სხვაა თვითშეფასება,რომელსაც
თვითონ აკეთებს.
ვფიქრობ,
საინტერესო იქნება ასეთი აქტივობა.
კითხვარი მშობლებს
1. 1 რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ თქვენი შვილი––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. 2. მისი ხასითის რომელ თვისებას მიიჩნევთ ა)
განსაკუთრებით დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––ბ)
განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. 3. ოჯახის რომელ წევრთანაა უფრო ახლოს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. 4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით აკეთებს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. 5. რითი ინტერესდება, რითი გეხმარებათ ოჯახში?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. 6.. პრობლემა, რომელსაც აწყდები მასთან ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. 7.. როგორ ფიქრობთ, როგორ უნდა დაგეხმაროთ სკოლა
ამ პრობლემის მოგვარებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. 8.. თქვენი აზრით, რა შეიცვალა შარშანდელთ ან
შედარებით თქვენი შვილის სასკოლო, ზოგადად, ცხოვრებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9. 9.. როგორ ატარებს თავისუფალ დროს?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. 10.,ჩემი შვილის პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით ა) კმაყოფილი
ვარ ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ)
არა ვარ კმაყოფილი;–––––––––––––––––––––
11. 11.თქვენი სურვილები,მოლოდინები, რომელიც გინდათ
კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს მომავალში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––
––––– სექტემბერი 2014წ.
კითხვარი
მოსწავლეს
1. რამდენიმე სიტყვით დაახასიათეთ საკუთარი თავი––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
2. საკუთარი ხასითის ამ თვისებას მივიჩნევ ა) განსაკუთრებითდადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ)
განსაკუთრებით უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
3. ოჯახის წევრებიდან უფრო ახლოს ვარ
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
4. საქმიანობა, რომელსაც ხალისით ვაკეთებ
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
5. ოჯახშიდაკავებულივარ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6. პრობლემა, რომელსაც ვაწყდები კლასელებთან ან
მასწავლებლებთან ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7. ფიქრობ, ამ პრობლემის მოგვარებაში
უნდა დამეხმაროს (ჩაწერეთ კონკრეტული ადამიანი და როგორ
გინდა დაგეხმაროს)
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8. ჩემთან ურთიერთობისას მასწავლებლებმა უნდა
9. მიადვილდება( საგანი ან საგნები)
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– შესწავლა, იმიტომ, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
10. მიყვარს ეს საგანი(საგნები)––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––იმიტომ
, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
11. ჩემი პირველი სემესტრის აკადემიური მოსწრებით ა)
კმაყოფილი ვარ
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ბ) არა ვარ კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––
12. თავისუფალ დროს
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
13. ჩემი აზრით,
შარშანდელთან შედარებით სასკოლო და,
ზოგადად, ჩემს ცხოვრებაში შეიცვალა
შემდეგი
:–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
14. ჩემი მიზანია
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
15. რას ვაკეთებ მიზნის მისაღწევად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
16. რა მიშლის ხელსს მიზნის მიღწევაში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
17. საქციელი, რომლითაც ყველაზე უფრო ვამაყობ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
18. საქციელი, რომლის გახსენებისას ძალიან მრცხვენია––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
19. ჩემი ნება რომ იყოს სასკოლო ცხოვრებას
შევცვლიდი ასე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
20. სურვილები,მოლოდინები, რომელიც მინდა
კლასის დამრიგებელმა გაითვალისწინოს მომავალში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– სახელი,გვარი
სექტემბერი 2014 წელი
დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი
რეგულარულად
|
ხშირად
|
იშვიათად
|
არასოდეს
|
||
1
|
ვზრუნავ ეფექტურ სასწავლო
გარემოს შექმნაზე
|
||||
2
|
ვაკვირდები მოსწავლეთა
აკადემიურ შეფასებას
|
||||
3
|
ვაკვირდბი რამდენად იცავენ
მოსწავლეები ქცევის წესებს
|
||||
4
|
ვიზიარებ მოსწავლეთა შეხედულებებსა
და შენიშვნებს
|
||||
5
|
ვიკვლევ კლასში შექმნილ
პრობლემის მიზეზებს და ვსახავ გამოსწორების გზებს
|
||||
6
|
ვთანამშრომლობ მშობლებთან
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий