Страницы

დამრიგებლის თვითშეფასების კითხვარი

                                     დამრიგებლის  მოსწავლეზე დაკვირვება




მოსწავლის სახელი და გვარი
ავიწყდება სასწავლო ნივთები
აგვიანებს გაკვეთილებზე
სისტემატიურად აცდენს გაკვეთილებს
იცავს სკოლის შინაგანაწესს
1
ბითაძე თენგიზი




2
ბიჭიკაშვილი თამუნა




3
გობოზაშვილი ზურაბი




4
გრიგალაშვილი ლალი




5
გრიგალაშვილი ნანი




6
კაჭარავა სოფიკო




7
კალოშვილი გიორგი




8
კურტანიძე მარიამი




9
ლომიძე მარიამი




10
ლომიძე ნიკა




11
ლომიძე თამაზი




12
მჭედლიძე თამილა




13
ნადირაშვილი საბა




14
ნოზაძე ლევანი




15
ნოზაძე შოთა




16
ნოზაძე საბა




17
რომაშვილი გიორგი




18
ტალახაძე ნინო




19
ქიტიაშვილი თინათინ




20
ღამბაშიძე ბაქარი




21
ჩადუნელი ანა




22
ცუცქირიძე ვაჟა




23

ცუცქირიძე დიმიტრი











                                                                     ანკეტირება
         მოსწავლეთა მიდრეკილებების.ოცნებების,უნარების უკეთ გაგების მიზნით შევადგინე კითხვარები მშობლებისთვის და ბავშვებისთვის.ამ ანკეტამ საშუალება მომცა სხვა კუთხიდან დამენახა მოსწავლე.ერთია როგორ ვხედავ მე მას,მეორე-როგორად მიაჩნია ის მშობელს და სულ სხვაა თვითშეფასება,რომელსაც თვითონ აკეთებს.
        ვფიქრობ, საინტერესო იქნება ასეთი აქტივობა.
   კითხვარი   მშობლებს 
       1.   1     რამდენიმე სიტყვით  დაახასიათეთ       თქვენი შვილი––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
     2.     2.   მისი  ხასითის  რომელ  თვისებას  მიიჩნევთ ა) განსაკუთრებით      დადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––ბ) განსაკუთრებით   უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
     3.      3.  ოჯახის  რომელ  წევრთანაა  უფრო      ახლოს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
     4.      4.  საქმიანობა, რომელსაც  ხალისით      აკეთებს––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
      5.     5.   რითი  ინტერესდება, რითი  გეხმარებათ        ოჯახში?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
6.       6.. პრობლემა, რომელსაც  აწყდები   მასთან  ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
7.       7.. როგორ  ფიქრობთ, როგორ  უნდა  დაგეხმაროთ  სკოლა  ამ  პრობლემის  მოგვარებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
8.       8.. თქვენი  აზრით,  რა  შეიცვალა  შარშანდელთ ან  შედარებით  თქვენი  შვილის  სასკოლო, ზოგადად, ცხოვრებაში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
9.        9.. როგორ  ატარებს  თავისუფალ  დროს?–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
   10.     10.,ჩემი  შვილის  პირველი  სემესტრის აკადემიური  მოსწრებით ა)   კმაყოფილი  ვარ    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––                 ბ) არა  ვარ  კმაყოფილი;–––––––––––––––––––––
   11.     11.თქვენი   სურვილები,მოლოდინები,   რომელიც  გინდათ  კლასის  დამრიგებელმა  გაითვალისწინოს   მომავალში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
                სახელი, გვარი–––––––––––––––––––––––––––––––––––       –––––  სექტემბერი  2014წ.


    

                                               კითხვარი  მოსწავლეს


       1.        რამდენიმე სიტყვით  დაახასიათეთ  საკუთარი თავი––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––     
   2.        საკუთარი  ხასითის  ამ    თვისებას  მივიჩნევ ა)    განსაკუთრებითდადებითად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
 ბ) განსაკუთრებით   უარყოფითად––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
        3.        ოჯახის  წევრებიდან  უფრო  ახლოს   ვარ    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
      4.        საქმიანობა, რომელსაც  ხალისით  ვაკეთებ –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
        5.        ოჯახშიდაკავებულივარ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––      
  6.        პრობლემა, რომელსაც  ვაწყდები   კლასელებთან  ან  მასწავლებლებთან  ურთიერთობისას–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––   
     7.        ფიქრობ,    ამ  პრობლემის  მოგვარებაში  უნდა  დამეხმაროს  (ჩაწერეთ კონკრეტული  ადამიანი და  როგორ  გინდა  დაგეხმაროს) ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
     8.        ჩემთან  ურთიერთობისას  მასწავლებლებმა  უნდა 
      9.        მიადვილდება( საგანი ან საგნები) –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– შესწავლა, იმიტომ, რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
      10.     მიყვარს  ეს  საგანი(საგნები)––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––იმიტომ , რომ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
    11.     ჩემი    პირველი  სემესტრის აკადემიური  მოსწრებით ა)   კმაყოფილი  ვარ    ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––            ბ)    არა ვარ  კმაყოფილი;––––––––––––––––––––––––––––––––
         12.     თავისუფალ  დროს  –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
       13.     ჩემი   აზრით,  შარშანდელთან  შედარებით     სასკოლო   და,   ზოგადად,    ჩემს      ცხოვრებაში  შეიცვალა  შემდეგი :–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
           14.     ჩემი   მიზანია –––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
       15.     რას  ვაკეთებ  მიზნის  მისაღწევად–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
        16.     რა მიშლის  ხელსს   მიზნის  მიღწევაში––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
      17.      საქციელი,  რომლითაც  ყველაზე  უფრო  ვამაყობ–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––      
     18.     საქციელი,  რომლის  გახსენებისას   ძალიან  მრცხვენია––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


            19.     ჩემი  ნება  რომ  იყოს   სასკოლო  ცხოვრებას  შევცვლიდი   ასე––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––  
       20.        სურვილები,მოლოდინები,   რომელიც  მინდა   კლასის  დამრიგებელმა  გაითვალისწინოს   მომავალში–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––              სახელი,გვარი                                                                                            სექტემბერი 2014                                                                                                                                                                                               წელი  

                              დამრიგებლის  თვითშეფასების  კითხვარი

რეგულარულად
ხშირად
იშვიათად
არასოდეს
1
ვზრუნავ  ეფექტურ  სასწავლო  გარემოს   შექმნაზე
2
ვაკვირდები    მოსწავლეთა  აკადემიურ    შეფასებას
3
ვაკვირდბი  რამდენად  იცავენ
მოსწავლეები  ქცევის  წესებს
4
ვიზიარებ  მოსწავლეთა  შეხედულებებსა  და  შენიშვნებს
5
ვიკვლევ  კლასში  შექმნილ  პრობლემის  მიზეზებს  და  ვსახავ  გამოსწორების  გზებს
6
ვთანამშრომლობ  მშობლებთან

Комментариев нет:

Отправить комментарий